Friday, November 4, 2011

Rasa Itu

Orang pernah cakap,kalau kita selalu ckp main2 tentang sesuatu perkara nanti ia pasti betul2 terjadi...Ok..Saya rasa apa yang "orang-orang" katakan itu benar..entahlah mungkin kebetulan saja kot..Apa yang pasti..saya memang telah mengalaminya sekarang..haahhaha..macam pelik..tapi itulah kebenarannya..Sejak akhir-akhir ini saya dilanda perasaan resah..sebab nak exam...huahuahuhauhaua...tapi tu memang adatlah..setiap perkara pasti berlaku ujian..lebih teruk kalau kita sendiri mengalami ujian yang sebenar dalam kehidupan...OHHHH!!! tidakk.....Tahun depan saya dah 20 tahun laaa...tuanya,,, (lagu: nenek2 si bongkok 3)hahahha..takda maknernya...Dalam umur 19 tahun tok,aku mesti pilih jalan hidup aku sendiri..aigooo!! kenak lah susah gilak...banyak gilak benda nok dipikir..tapi sik hal aku mesti berani...waaaaaaaaa!! aku belom bersedia agik.....kalau boleh aku mok berjaya dalam hidup!! yaeaaayyyhh...hahahaha..YESS!! keputusan semua di tangan aku..Tapi hanya Allah jak yg menentukan semua ya... persoalan yang bermain di palak ku tok byk gilak... BERSEDIA KAH AKU BERDEPAN?? APA YG KU MOK PADAH NGAN CDAK??? KENAK PERLU TGESA2??? KENAK MESTI KENEK TOWK??? ADAKAH AKU TERLALU MUDA??? APA PANDANGAN ORG NGAN AKU??? YG PALING PENTING,BAHAGIA KAH AKU KELAK??? APA2 PON MOGA AKU JADI ANAK YG BAIK...AMINN............!
Sik lama gik Su ed mok kawin...ok...whose next?????????

No comments:

Post a Comment