Sunday, December 25, 2011

Good Bye 2011..Hello 2012!

2012..waahh...im gonna 20 years old!!My -teen is now -ty!! saya dah besar...hahaha..bila dah besar..banyak yg berubah..bapa ngan mak dah makin tua..abg makin berduit..mimi (my younger sista) makin tinggi means height/cm..but me??? entah lah... i really love my family so much!! cannot compared with anything..maksudnya susah nak bayangkan betapa besarnya kasih sayang saya kpd mereka..kalau imbas kembali tahun 2011.flash back..ermm..banyak yg berlaku..tak kira lah manis ker..pahit ker..apa yg penting tahun 2011 memberi banyak kenangan yang terindah buat saya...dan yang terbaru..result PMR adik dah keluar..!! she scored 5A 3B..congratulation!!! great result n better than me..im just 3A's...so sad..walaupun my sist x belajar n last minit punya org..but the result awesome!!!!! just 6 days to go before im goin back to penang...it so hard for me to go back!!!! i hate it...really!!!i like to stay in my kampung...sgt best..ramai org salah anggap kalau tinggal kat pedalaman..mesti mcm hutan..!!seriously..tempat sy the best one..once kamu dah dtg sini,,susah nak tinggalkan.. (believe me!!),,tempat sy bukanlah kampung sgt pon..sy tinggal kat perumahan n jgn terkejut kalau semua org mesti ada astro kat rumah,,hahaha..kalau takda astro..tak dapatlah nak tgk tv,,,hhahah..ok..back to my topic...Saya harap tahun ini saya lebih mendapat kebahagiaan,kejayaan..semua yang baik2..saya harap dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..!! MY LAST WORD I LOVE MY FAMILY!!!!
MY BELOVED...FAMILY...

No comments:

Post a Comment