Thursday, February 16, 2012

I HATE HIM!! YESS...!! I MEAN IT...

anyonggg.... STRAIGHT TO THE POINT... saya bukan robot..saya ada perasaan.. saya tak suka,benci... dgn dia...serius.. !! tgk muka dia.. aduiii geram nya... memang hang ego,sombong... saya benci ooo!!! kalau saya lelaki macam hang..memang saya dah tumbuk... (paaammmm...pommmm..pammmm) hahahahha...!! maaf terOVER pulak... okay.. cerita nya kira macam ni lah.. sekiranya memang anda yang bersalah..memang terbukti salah anda... susah ker nak cakap SORRY?? just 1 word ok..?? saya x kesah pon,kalau anda tak bersalah x payah ckp SORRY... ( hahaha..faham ke?) Kalau x nak ckp SORRY pon... jangan sesekali PERLI ATAU BUAT PANDANGAN YG BUAT SY MENYAMPAHHH.... (stress...lucu kan) You bukan nya BUDAK2 LAGI OK?? (WALAUPON SY AGAK BUDOK2 TAPI SY JAUH LEBIH MATANG DARI DIA) Please lah.. Respect lah perempuan sikit... bukan dengan sy sorang I MEAN SEMUA... tak rugi pon kan??? Bukan utk menjatuhkan sesiapa,,cuma BERINGAT-INGAT JUGA TENTANG PERASAAN ORG LAIN... jujurnya..saya ni jenis yg susah utk benci dgn org... i hate u because u make me hate you.. CONGRATULATIONS!! U DID IT...!! U MAKE ME HATE U THIS MUCH.. hahahha... saya dah banyak bersabar dgn dia..tetiba kali ni..saya betol2 benci dia ( saya tahu x baik benci org..tapi dia betol2 menyakitkan hati saya) SAYA MENANGIS...

2 comments: