Thursday, January 26, 2012

BAHAGIANYA DI KUALA LUMPUR

OK..Anyonggg..... Dah hampir seminggu kat KL..lepas nie kena lagi balik penang..arghh!!! TENSION!! Seronok dok sini... dapat jalan2 tu yg penting..hahhaha!! of coz lah kan..kalau da transport,,,pegi maner2 pon boleyyy... kalau di penang..aduyaiii....sudah lagi x da transport..nak kena bayar tambang gik..yg mahal nya melambung2 maka2 pg JJ je...(saya sepatutnya lebih bersyukur) hahhahha!! lepas tu saya rasa terkongkong sgt bila dok kat penang..seriouslyyy!! i mean macam saya x dapat buat benda yg saya suka..(saya kena faham keadaan tu) berlainan kalau dok kat umah n sini(i mean KL doooo).. saya ada jiwa yang UNIC bah... aisehhh.. saya sukakan hiburan...tapi x lah melampau sgt ibarat dicopkan sebagai KAKI SOSIAL.. noppeeeyyy!! kalau cuti2 panjang agy...CONFIRMATION!! SAYA NAK PG CNI LAGII... hahha...kesian ngan abg nana ngan Pul... (satu rumah ngan abg saya lah) TERPAKSA BERTAHAN DGN KARENAH SAYA...(sorry.......) OK.. lagi satu cerita..lupa nak kenalkan time saya pegi KL ..abg saya n kwn2 dya lah dok angkut sy g sini..mmg best..pengalaman gilerrr... DOK NGAN MEREKA PON RASA GILA2 DAHHH credit to : abg nana,Pul,abg syahir ngan abg azam n my own big brother AKMAL (NAMA KL LAH KATA KAN).. mereka selalu ckp mcm ni : *LALALA..BAUNYA KAWASAN INI* (sambil buat suara budak kecik) *PEGI MANDI MINYAK LAH* nanti kalau dah balik..i will miss all of it...AND NAMA KL SAYA IALAH PIA...HAHHAHA..RASA MCM KPG..BUT IT'S COOL!! TQ to PUL sbb bg nama tu..hahahha....
saya harap mereka nie takkan lupakan saya... :(((

No comments:

Post a Comment