Sunday, January 8, 2012

tak kenal....maka tak cinta...

anyong...!! yuppp..betul tu..tak kenal maka tak cinta... maksudnya pon kita boleh paham2 sendiri bah kan.. ok... cerita nya panjang sangat..to make the story short... orang kena tahu bila nak kawan ssorang tu kena lah kenal dulu betol2 hati budi baik dia.. saya jenis yang tak kisah sgt kalau memilih kawan..janji sama kepala... kalau utk tahap yg serius..ermm...agaknya..saya kena pikir masak2..pikiq betoi2..hhaha.. sebab bagi saya sendiri org tu mesti terima baik buruknya diri saya..tak semua org sempurna dan saya juga tahu dia pon taklah sesempurna yang kita inginkan namun semua tu saling lengkap melengkapi antara satu sama lain... yang penting dia mesti terima saya seadanya.. walaupun saya tak lah secantik mana..taklah seslim mana..tak lah sepandai mana..tak lah bergaya mana... lagipon..saya sgt sensitif..cepat merajuk..cepat terasa hati...tak tahu malu sikit..kuat makan...hahahha...banyak yang dia perlu tahu mengenai diri saya..kena tahu saya suka makan apa...minum air apa..keropok apa..coklat apa..beg apa..baju apa..warna apa..hp apa...banyakllllllaaaaahhh...walaupun kamu rasa benda itu kecil tapi benda tu mampu buat hati saya tersentuh.. yg penting saya ikhlas bila berkawan..i mean it!! bercerita tentang kawan..saya ada ramai kawan..hahaha... wat i mean is kawan time sekolah dulu2... mmg nakal gilak..paling nakal di sekolah ialah kelas 5 sains 2..
HAHAHHA...SANGAT ROCK!!! SANGAT BEST TIME TU... ada siti,qirin,pikah,jaleha,elena.. tumat,alvin,man,henderson,wing,awin(tunang)hahahha,mcnaughty,vyner... semua budak2 5 sains 2 yg memang byk karenah!! gila2..mmg sgt gila..hahaha..

No comments:

Post a Comment